USA SENSER Summer School

2007

პლენარული სხდომის თემები

  • SENSER და ახალი მიდგომა შიდადისციპლინალური კვლევისა და სწავლებისადმი (სრული)
  • მეცნიერება და მოსწავლეთა ჩართულობა (მარეტი)
  • ვორქშოპები და პარალელური სესიების პრეზენტაციები
  • DUE დაფინანსება(ბოილანი)
  • CS1 - ცხრა ნაბიჯი SENCER ის მოდელის 1 საათში შესაქმნელად(მიდლკემპი, ოატესი)
  • CS2 - ინტერაქტივი ჩვენი სტუდენტები სწავლებაში - სწავლისა და სწავლების სტიპენდია(ბენსონი, ფიშერი)
  • CS2 - SENCER და მეცნიერების სპეციალისტების სწავლება(მაკგუაერი)
  • CS3 - შეკითხვები სამოქალაქო ჯანმრთელობაზე: SENCER სტრატეგია ჯგუფის ჩართულობისათვის (ფესი)
  • CS3 - მათემატიკური დიაგნოსტიკის ჩართვა და შეცდომების გასწორება PowerPoint-ის ლექციებში(სმიტი)
  • CS3 - ახალი პედაგოგები, ახალი პრობლემები: როცა თქვენს სტუდენტს მოუსმენთ, მოგეწონებათ რასაც გაიგებთ(ვილსონი, ფრეიბერგი, მაკგუაერი)
  • CS3 - SENCER 101(კოუპელისი)
  • CS3 – SENSER-ის პრინციპების გამოყენება კურიკულუმის რეფორმისათვის და იმპლემენტიაციისათვის: UNC ეშვილის თემატიკური კლასტერის ლიბერალური კვლევის ინტეგრირება(კრუმპე, კატზი)
  • CS3 - ურანი და ამერიკელი ინდიელები(მიდლკემპი)
  • CS4 - ემოციური დემონსტრირება სამეცნიერო აუდიტორიის ჩასართავად(სმიტი)
  • CS4 - სამოქალაქო პრობლემების გაგების გაღრმავება სტუტენტებისათვის: მეცნიერების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებთან (ბაჩოფერი, დევანასი, კრუმოე, კატზი)
  • CS4 - კარგია თუ არა რომ ყველა სტუდენტმა მიიღის უმაღლესი შეფასება? სწავლების თავიდან გამოგონება(მაკგუაერი)
  • CS4 - ურბანული ჯანმრთელობის შესწავლა სოციალური სამართლიანობისათვის(ჰლავატი, გრალო)
  • CS4 - ონლაინ გაკვეთილების ეფექტები ჩართულობაზე(Pratte)
  • CS5 - ურბანული ასთმის პროგრამა - SENCER პროექტი სასწავლო ჯგუფისათვის და ჯგუფის სწავლებისათვის(ბედნარზი, ვილიამსი, ლეჰმანი
  • CS5 - სწავლება და ინფორმაციის მიწოდება სადავო თემებზე მეცნიერებაში(ლაბოვი)
  • CS5 - სიხარბე და მოვალეობები: მეცნიერება, ეთიკა, საზოგადოება(დეგნანი)
  • CS5 - მეცნიერება ყველა სტუდენტისათვის: ძირითადი მეცნიერებისათვის პოზიტიური გარემოს შექმნა (სტეფენი)
  • CS5 - უფრო სველი, უფრო ველური და უფრო ღრმა: განახლება ინტერდისციპლინალურად დაკავშირებული კურსების შესახებ (ბეკონი, ბელანაკა, ფერნანდესი, ლოგუე)
  • CS6 - BioSciEdNet გვერდი და ნაციონალური სამეცნიერი დიფრული ბიბლიოთეკა(მაკგუაერი)
  • CS6 - კონცეფციის რუქის გავლენა, სერვისების სწავლებაზე და დაწყებით ბიოლიგიურ კურსებში სწავლის შედეგების შეფასების სტრატეგიები(ბუთი)
  • CS6 - მასწავლებების ჩართვა მეცნიერების-ტექნოლოგიების-საზოგადოების პრობლემების განხილვებში (რიე)
  • CS7 - CASA: "პრაქტიკის საზოგადოება" ფორმატიული შეფასიებისათვის(მაკგუაერი)
  • CS7 - "სკოლაში მეცნიერების წაღება" - საუბარი რიჩარდ დუშჩლთან(დუშჩლი, მუნი)
  • ინსტიტუტის შემდგომი ვორქშოპები - ბოილანი: NSF გრანტების წერა(ბოილანი)

ჰენდაუთები

  • აქტიური სწავლება(ფათე)
  • იმისი ცოდნა თუ რას სწავლონებ თქვენი სტუდენტები (ფათე)
  • თქვენი სამუშაოს წარდგენა დანარჩენი ინსტიტუტისათვის (ფათე)
  • კრიტიკული აზროვნების სწავლება (ფათე)

პრეზენტაციები

  • არკანზასის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • ბუტლერის უნივერსიტეტი
  • ემერსონის კოლეჯი
  • საქართველოს კოლეჯი და სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • კაპა პლანის საზოგადოებრივი კოლეჯი
  • ლა გუარდიას საზოგადოებრივი კოლეჯი
  • ლა სალლეს უნივერსიტეტი
  • ლიპსკომბის უნივერსიტეტი
  • მეტროპოლიტენის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • მონტგომერის კოლეჯი
  • ნორთლანდის კოლეჯი
  • რუზვეკტუს ყბუვერსუტეტუ
  • წმინდა მერის კოკეჯი
  • მონატანის უნივერსიტეტი
  • სამხრეთ მეინის უნივერსიტეტი
  • ვინსკონსინის უნივერსიტეტი
  • დასავლეთ ჩესტერის პენსილვანიის უნივერსიტეტი
  • დასავლეთ ვირჯინიის უნივერსიტეტი

2005

  • აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
  • აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
  • წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია
  • იმისი ცოდნა თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები What Your Students Are Learning
  • SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-SALG ინსტრუმენტების იმპლემენტაციისათვის
  • ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით
  • სტრუქტურების შექმნა თქვენს კლასებში სტუდენტების გაფართოებული სწავლებისათვის
  • სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი
  • ინჟინერია მთავარ საგანმანათლებლო კურიკულუმში
  • სწავლების გაუმჯობესება საერთაშორისო კოლაბორაციებით რომელებიც ფოკუსირებულები არინ საერთო პრობლემებზე
  • ცვლიდების გაძღოლა: გადაწყვეტილები მიღება, კრიტიკული აზრივნება და კოგნიტიური ევრისტიკა
  • პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება და კრიტიკული აზრივნება
  • სერვისების სწავლება და მეცნიერება
  • სერვისების სწავლება და მეცნიერება: წარმატებები, პრობლემები და პრაქტიკა
  • სადავო საკითხები სწავლება მეცნიერებაში
  • კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში
  • იდეალური მორგება: პერსონალური პასუხების სისტემის გამოყენება თქვენს კურსებში
  • იფიქრე, გააკეთე, განსაზღვრე: ექსპერიმენტალური სწავლება კლასის გარეთ
  • ორ წლიანი სკოლები, STEM განათლება და SENCER
  • წერა სამეცნიერო კურსებში

2004

  • აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებისათვის
  • აქტიური სწავლების ტექნიკები დიდ და პატარა კლასებში
  • ექსპერიმენტული სწავლების შეფასება
  • შეფასება: ფაკულტეტისთვის და ფაკულტეტით
  • კლასი და კომპუსი როგორც სოციალური სივრცე
  • საზოგადოებრივი კოლეჯები, STEM განათლება და SENCER
  • კრიტიკული აზრივნება
  • სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი მეცნიერებებში
  • საზოგადოებრივი ჩართულპობის ხელშეწყობა: მეცნიერებების ინტეგრირება სხვა დისციპლინებში
  • მეცნიერებიდან გლობალურ ჩართულობამდე
  • როგორ იგებ თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები
  • მეცნიერებებისა და ჰუმანიტარიის ინგეგრირება სწავლაში
  • საერთაშორისო ქალები მეცნიერებაში
  • ბაკალავრიატის პრობლემები STEM განათლებაში
  • ცვლილებები გაძღოლა: კრიტიკული აზროვნება, კოგნიტიური ევრისტიკა და აკადემიური გადაწყვეტილებების მიღება
  • კვლევის სწავლა და სამეცნიერო სწავლება
  • მატემატიკა, მათემატიკური მოდელირება და გადაწყვეტილებების მიღება
  • ჩარლშტონის კოლეჯში პრობლემაზე დაფუძვნებული სწავლება საზოგადოებრივი ჩართულობისათვის საწყისი არა სამეცნიერო კურსებისათვის ბიოლოგიაში
  • სერვისის სწავლება და მეცნიერებები
  • კლასის აბგ: შეფასება უმაღლეს განათლებაში
  • ინტელექტუალური გამოწვევა განსხვავებებში
  • სასწავლო პრობლემების გარდაქმნა კვლევის პრობლემებად
  • SALG-ის ვებსაიტის გამოყენება SENCER-ის იმპლემენტაციისათვის
  • წერა სამეცნიერო კურსებში: მისია შესაძლებელია

2003

  • აქტიური სასწავლო ტექნიკები დიდ კლასებში
  • საზოგადოებრივი ჩართულობა
  • კრიტიკული აზროვნება
  • სერვისების შესწავლის შესაძლებლობების დიზაინი
  • საზოგადოებრივი ჩართულობის შექმნა
  • როგორ იგებ თუ რას სწავლობენ თქვენი სტუდენტები
  • მეცნიერება და სტუდენტური გამოცდილება
  • SENCER
  • სერვისების სწავლა და მეცნიერებები